time to fly!

Lieve klanten,

Mijn webshop
stof enzo gaat ermee stoppen op 1 april! en dat is geen grapje:)
De stof enzo webshop is altijd een groot succes geweest. Duizenden pakjes zijn door de hele wereld gevlogen. Met bandjes, plastic popjes, appeltjes beddengoed, knopen, en nog veel meer. Naar allemaal lieve, creatieve klanten.
Nu ga ik mij meer bezighouden met het ontwerpen van dessins & stoffen, want het succesvolle appeltjes dessin smaakt naar meer.

Je bestelling kun je doen tot 30 maart en dan zal deze zo snel mogelijk bij je worden bezorgd.

Ontzettend bedankt voor alles lieve mensen, voor 10 jaar stof enzo.
Maar ik blijf bij jullie: houd mijn nieuwe blog OHLALAHYDI in de gaten waar ik jullie vanaf nu ga berichten over van alles wat ik leuk vind.

De appeltjesstof en de flowerpowerstoffen blijven verkrijgbaar op ohlalahydi.  En er komen nog veel meer prints!

Liefs van Hydi

2 comments:

  1. Hey Hydi,

    Wat jammer dat je gaat stoppen maar wat goed dat je de stap neemt!
    Verandering brengt vaak nieuwe energie en inspiratie met zich mee dus dat komt helemaal goed
    met je nieuwe plannen!

    Succes!
    Groet Maartje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je voor je fijne woorden. Heb ik zo nu en dan nodig om te weten dat ik de goede richting op ga:)

      Delete

★thank you and see you again next time★