1 #fashionfriday @ ohlalahydi

Voor wie het nog niet wist: ik heb lang geleden een mode-opleiding gedaan.
Met het idee mode-ontwerpster te worden. Leek mij helemaal cool. Ware het niet dat ik mij in het laatste jaar ben gaan afvragen of dit was was ik echt wilde gaan doen. Was mode, de modewereld niet te oppervlakkig, te snel, te tijdelijk? Van die hersenspinsels die ik tegenwoordig anders bekijk. Immers: kleding geeft mij in ieder geval het gevoel dat ik mij kan onderscheiden van anderen,  mijn expressie van hoe ik mij op dat moment voel kan laten zien. Mijn liefde voor stoffen, beauty, kleding en kleur is daarom ook nooit verdwenen. Getuige mijn webshop stof enzo (waarmee ik vorig jaar na 10 jaar ben gestopt), en het belang dat ik hecht aan er origineel en verzorgd uitzien.

Op mijn pinterest-bord "my style" (zie hieronder)
 Volg het bord ohlalahydi #mystyle van ohlalahydi op Pinterest.
heb ik kledingstukken verzameld die bij mij passen. Basic stuff gemaakt van mooie materialen, goed draagbaar, makkelijk zittend. En natuurlijk heb ik wel eens een uitspatting. Dan draag ik mijn mooiste vintage dress.

Hier een impressie van wat ik graag draag (of meer zou willen dragen) door het hele jaar heen. Een goede tas, zonnebril, streepjes, een basic broek en lipstick. Altijd lipstick:) en niet te vergeten een shirt met een grappig detail.







2 comments:

★thank you and see you again next time★