knitting

breien, een van die crafts die ik al vanaf mijn 14e doe.
toen ik fashionschool volgde, zat ik zelfs
te breien in een overvolle trein.
wat dat betreft, is er niet zoveel veranderd, hoor,
en heb ik een haaknaald of breinaalden in de aanslag
als ik elke woensdag in de wachtkamer zit
[want: bijles zoon]
het is een ontspannen, creatief tijdverdrijf, waar ik altijd heel veel plezier aan beleef

enfin

dit wordt een sweaterdress en het patroon heb ik aangeschaft
bij ingrid van woodwoolstool.
[er is ook een engelse versie verkrijgbaar]
ik maak er een gestreepte versie van en beetje bij beetje
maak ik meters.
de wol die ik heb gebruikt komt overal en nergens vandaan:

  • het meeste komt van de vlotte knot uit Schellingwoude (behalve wol ook gezelligheid, goede adviezen en workshops)
  • annell wol
  • zeeman
voor meer woltips, raad ik je de site van eliane roest aan.
een multi-talent op het gebied van haken en social media.
ze post regelmatig #myfavouriteyarn.
genoeg geouwehoer: breien!



0 reacties:

Post a Comment

★thank you and see you again next time★