ndsm in amsterdam

met 25 minuten fietsen
ben ik zo op de ndsm-werf in amsterdam.
wat vind ik dat een heerlijke uitwaaiplek.
vlak bij de pont die je zo overbrengt naar het centrum van amsterdam.
net voordat je de drukte gaat opzoeken in de stad, is daar nog even
de ndsm-werf, de DOCKS

het is nog een ruwe plek, met sporen van havenwerk.
vanmiddag ben ik er speciaal naar toe gereden
met mijn camera in de tas.
het was mistig en koud, binnen een paar minuten had
ik al koude handen.
maar ik had er wel een paar kiekjes voor over
want wat vind ik de ndsm-werf een machtige plek.
nog meer foto's die ik vandaag nam, zie je op mijn flickr
old boot red and blue and green wall wall scheveningen stairs


3 comments:

  1. Wauw Hydi! Wat heb je een mooi blog gekregen. Prachtig! Heel veel succes en tot snel!

    X Wimke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel en ook voor je hulp (en die van Wopke):)

      Delete
  2. Prachtige (verweerde) kleuren ook!

    ReplyDelete

★thank you and see you again next time★