#2 fashion friday - the red makes it

pinterest is voor mij en vele anderen kijken en kopieren van plaatjes,
correctie: beelden.
ik vind het heerlijk om te doen omdat ik op die manier mijn smaak, mijn stijl,  mijn liefde
voor interieur, kleur,  fashion op een systematische manier kan groeperen.
ik kijk mijn pinterestborden vaak terug. gewoon om inspiratie op te doen. om te genieten van die fijne foto's die andere pinterest-ers op het net hebben geplaatst.
nu valentijnsdag voor de deur staat en ik er normaal gesproken
eigenlijk niet zo gek veel aan doe, vandaag toch een fashion-post over de kleur
die traditioneel bij valentine's day past: rood.
ik heb er een heel pinterest-bord aan gewijd. nieuwsgierig? kijk hier voor al dat rood.
draag jij rood of de meer oranje rode variant coral?
de dames op de bijgaande foto's in ieder geval zeker:

red dress

linda in coral

red lips
red bike
triple red

black outfit and red bag

2 comments:

  1. Die rode fiets... GEWELDIG! Voor mij is Pinterest ook een snelle manier om mooie beelden die mij aanspreken te verzamelen! Fijne Valentijn! Groetjes Marloes

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Marloes, wil ik ook wel, zo'n opvallende fiets. Ik ga snel op jouw pinterest-borden kijken!

      Delete

★thank you and see you again next time★