diy for moodkids - summer bracelet

gisteren de nieuwe do-it-yourself gezien die ik voor moodkids heb gemaakt? zo niet, kijk dan even hier.
het is een gevlochten armband gemaakt van restjes stof.
even vlechten en klaar ben je.
zo zijn er oneindig veel mogelijkheden om je eigen sieraden te maken.

diy fabric bracelet

zo heb ik voor moodkids deze gemaakt en deze, en deze.
simpelweg met materialen die ik al in huis heb.
uiteraard zijn er (sieraden)merken die iets soortgelijks maken. ik zag net het merk "le lacet parisien" via merci-merci voorbijkomen met geruite armbandjes.

[web]shops waar ze fijne (zomer)sieraden verkopen:

diy fabric bracelet


diy fabric bracelet

4 comments:

  1. Ik vind ze super leuk. Ziet er meteen ook erg zomers uit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leuk om te horen! Ben jij ook van het sieraden maken, Alet?

      Delete
  2. Geweldig Hydi, die ga ik ook eens zelf maken! Ik heb ook weer zo'n zin in de zomer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Marloes, dank je wel. Moet je zeker doen!!

      Delete

★thank you and see you again next time★