home pics & stew

mijn website lag er een paar dagen uit. best een beetje balen, toch? maar deze " verloren"  tijd gaf mij ruimte om na te denken over:
  • welke onderwerpen ga ik de komende tijd bloggen?
  • [die heb ik inmiddels bedacht]
  • wordt dus vervolgd
  • kon ik verder breien aan mijn striped #knittedsweaterdress. ik moet nog maar een mouw breien
  • maakte ik foto's van mijn #girlie #birthdayparty. over een paar dagen ben ik echt jarig
  • je verjaardag vieren met alleen maar vriendinnen (no kids allowed), een mooi gedekte tafel, met carnations in *retro vazen en exotisch zuurkoolstamppot met worst en zelfgemaakte abrikozen-walnoten plaatcake, is een echte aanrader
  • * de vazen had ik weken geleden opgeborgen in ikea-dozen, op zolder. mijn verzameldrift kwam gelukkig nu goed van pas
my girlie birthday party my girlie birthday party
my girlie birthday party my girlie birthday party

0 reacties:

Post a Comment

★thank you and see you again next time★