show up

afgelopen zondag en maandag heb ik mijn vriendin inge geholpen op de vakbeurs
show up. met haar prachtige fairtrade label baskets beads & basics. in de tijd dat ik met stof enzo op beurzen stond, hebben we ook nauw samengewerkt.

op show up was ook het nieuwe pastel emaille van mijn hubby te zien.

show up: een goede [inter]nationale beurs voor webshops & winkeliers. je ziet er de mooiste ontwerpen op interieurgebied, papier, accessoires en nog zo van die dingen.

was blij dat ik heb mogen helpen. in augustus weer!
show up basketsbeadsbasics & de emaillekeizer

show up basketsbeadsbasics & de emaillekeizer

show up basketsbeadsbasics & de emaillekeizer

show up basketsbeadsbasics & de emaillekeizer

show up basketsbeadsbasics & de emaillekeizer

show up basketsbeadsbasics & de emaillekeizer

show up basketsbeadsbasics & de emaillekeizer

show up basketsbeadsbasics & de emaillekeizer





1 comment:

★thank you and see you again next time★