colours that suits me

ondanks dat je zou denken dat een donkere huid alle tinten uit het kleurenspectrum kan hebben, is dat een onterechte aanname.
zo ben ik het zogenaamde "herfstype". bij mij staan warme kleuren, goudwarme kleuren het beste.
zo kom ik het beste tot mijn recht. wist ik niet, maar ik probeer het al een tijdje uit. en inderdaad: ik zie er beter uit dan als ik zwarte, koele tinten draag.
in de modecollecties zie je echter deze kleuren niet heel veel terug. althans niet in de hollandse modeshops. het is veelal zwart en grijs waar ik tegen aanloop.
bij forever 21 [yes i know, shop voor de jongere generaties onder ons] heb ik doordat mijn puberdochter er wel eens winkelt, een geweldige  ontdekking gedaan: HEMDJES in herfstkleuren!

ik draag elke dag hemdjes:
1) ik ben dan ook nooit verkouden, want ik heb een warme buik
2) een extra kleuraccent maakt net een klein verschil

de hemdjes van forever21 zijn lang, dragen lekker en zijn retegoedkoop en passen qua kleur heel goed bij mij.



3 comments:

  1. Hemdjes in alle kleuren; altijd praktisch en vrolijk. Mooie kettingen en armbanden trouwens.

    ReplyDelete

★thank you and see you again next time★