diy for moodkids- an easy how to fold your airplane

ik ben al ruim vier jaar guestblogger voor moodkids.
om de twee weken maak ik #doityourself ideeën die kinderen en hun ouders
gemakkelijk zelf kunnen uitvoeren.
ik geniet elke keer weer van het bedenken van een #diy. soms duurt het even voordat ik tot een idee kom, maar door je ogen en oren open te houden,
ontstaat er vanzelf een ontwerp.
ik gebruik materialen die voorhanden zijn, of niet veel kosten.

voor de #mondaydiy van vandaag werd ik geïnspireerd door mijn vriendin
linda, die in haar studio een zelfgevouwen vliegtuig exemplaar van papier heeft hangen aan doorzichtig draad.
het papier dat ik gebruikte, komt uit "de olijke tweeling".
ik was SUPERFAN en heb alle edities met veel plezier gelezen.




 heb je wel eens een vliegtuigje gevouwen?
zo niet, of ben je gewoon nieuwsgierig,
kijk dan naar mijn  idee van vandaag op moodkids.

2 comments:

  1. Leuke DIY Hydi, maar vond je het niet zonde om je favoriete kinderboeken te gebruiken? Groetjes Marloes XxX

    ReplyDelete
  2. Blijft altijd leuk, vliegtuigjes vouwen. Ze vliegen hier regelmatig door de kamer.

    ReplyDelete

★thank you and see you again next time★