an apple a day...

een paar jaar geleden heb ik in samenwerking met de emaillekeizer een limited kinderservies uitgebracht.
mijn appelstof was (en nog steeds ondanks ik mijn webshop niet meer heb), een bestseller.
hoe leuk zou het zijn als het appeltje ook op andere producten werd uitgebracht, bedacht ik me toen?
en hoe leuk is het dat het appelservies opnieuw in de winkels ligt?

ben je van plan binnenkort naar amsterdam te gaan, of zoek je een kraamcadeau, een babyshower present, breng dan een bezoek aan de emaillekeizer.

nog meer appels zien, kijk dan op het heerlijke blog van maandagdaandag:)

apples @ de emaillekeizer amsterdam
apples @ de emaillekeizer amsterdam
apples @ de emaillekeizer amsterdam

4 comments:

  1. Oh die is prachtig. Het is misschien een kinderservies maar ik wil m'n boterhammetje er ook wel van eten..............

    ReplyDelete
  2. Hydi daar is maar één woord voor... "MAGNIFIQUE"!

    ReplyDelete
  3. ook voor volwassenen, hoor:)))

    ReplyDelete

★thank you and see you again next time★