monday, quote of the week and and miss t.

i love mondays
en miss t. ook.
ik omdat ik de maandagen altijd zo veelbelovend vind. er kan van alles gebeuren. nieuwe
projecten, nieuwe inzichten.
miss t. omdat ze zich dan weer een week lang mag verliezen in haar werk en niet hoeft te denken
aan de troubles met haar echtgenoot, mr e.
miss t. heeft mijn blogpost van vorige week gelezen. weliswaar aanvankelijk met gemengde gevoelens, "want waarom moet dat allemaal, mijn sores op het net?"
hydi: " maar mensen kennen je toch niet? en alsof de hele wereld mijn blog leest.
miss t. : oké, oké, het begin is er, ohla, maar waarom vertel je niet jouw eigen stories?" 
toch vindt ze het bij nader inzien het juist stoer dat ze voorkomt in mijn blog.
ze wacht al op de posts die gaan komen.
maar eerst de quote van de week, miss t.>>>>>>>



do something wonderful, 
people may imitate it












4 comments:

  1. Ik vind dit een hele mooie quote om de week mee te beginnen!

    ReplyDelete
  2. Ik zat gisteren met mijn wijsvinger vastgelijmd aan een ei :-) Ik hoop dat mensen dit niet zullen imiteren :-)
    (nee, geen 1 april grap)

    ReplyDelete

★thank you and see you again next time★