my not so green thumb

na de postzegels en het easy peasy rokje nu de bloemen die in de collage van afgelopen maandag zitten:

mijn hubby heeft wat zware arbeid verricht in de tuin en het is af!
nu nog wat aankleding en dan kunnen we met het gezin genieten van de tuin.
echter: ondanks mijn creativiteit op allerlei gebied, heb ik absoluut geen groene vingers.
maar zoals je weet ben ik gek op bloemen - in huis. dat weer wel.

[het plantje kreeg ik gratis van de kringloopwinkel in zaandam
(vlak bij loods5).
laat los en ontspan komt uit de nieuwste editie van hapinezz]












2 comments:

  1. Fresia's, prachtige bloemen met een sterke geur! Perfect om bij los te laten, oogjes dicht en ontspan... ;-)

    ReplyDelete
  2. Mooie bloemen met een prachtige kleur!

    ReplyDelete

★thank you and see you again next time★