say hi to miss t

miss t. [t voor insiders] is een goede vriendin van mij. een hele goede. oorspronkelijk amerikaanse van geboorte, maar gelukkig is ze door de liefde in nl beland. anders had ik haar nooit ontmoet.

we hebben elkaar soms langere periodes niet gezien.
mede door een reeks buitenlandse verhuizingen van t.,
maar ook door het vastroesten van t. in ingewikkelde relaties van t. waardoor ze geen tijd had voor het onderhouden van de gewone vriendinnen-relaties.
nou ja, je weet hoe het soms kan gaan.

t. en ik zijn de laatste tijd weer close i. miss t. heeft een man die ze "mijn echtgenoot" noemt (maar feitelijk niet mee getrouwd is, want meneer de echtgenoot wil zich niet binden)
en de relatie is,
hoe zal ik het omschrijven, best complicated op zijn tijd. heeft eigenlijk zijn beste tijd wel gehad zegt t. zelf. "tijd om het more than 7-itch-huwelijk van de aardbodem te laten verdwijnen", zegt ze dan.
en laat ik dat nou ook vinden, maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop tegen t. ik ken haar wispelturigheid namelijk. daarover later meer.

t. vindt mijn blog best aardig, " maar ohla (zo noemt ze mij tegenwoordig als ze zin heeft om mij te plagen), het is zo...van het ohlala en de dadada".
en dat gaat dan zo:

hydi.: wat bedoel je daarmee?
t.: ik bedoel het niet lullig of zo, maar het gaat over ditjes en datjes,
en ohla, je bent niet echt een ditjes-en datjes kind of girl. 
hydi: alsof ik dat niet weet, maar waar moet ik het over hebben volgens jou?
t.: nou, als je je blog ohlalahydi noemt, dan verwacht ik eerlijk gezegd ook wat meer oh-la-la. 
hydi: maar je zegt net dat het alleen maar over ohlala en dadada gaat. wees eens wat specifieker.
t.: je weet het wel, beetje meer spicy juice, wat spannendere verhaaltjes. wat ik op jouw blog zie, doen ook al zoveel anderen. beetje kletsen wordt het dan, een beetje van dit en heel van dat. 
je bent one of a kind en dan ga je een beetje bomen over bloemetjes en streepshirts en je stamps van vorige week...sorry girl. way too much superficial for me".

BENG BENG (dat is t., right in your face en daarom mag ik haar zo graag, maar kan het ook wat minder confronterend zijn t.)?

want, en, daarom: t. heeft namelijk gelijk en dat zit zo, maar daarover later ook meer...

[kan het niet helpen, toch wat bloemetje-en bijtjes foto's]






2 comments:

  1. Haha, je zegt het natuurlijk niet hardop tegen T, maar ze leest jouw blog wel ;-) Klinkt als een heerlijk mens die miss T. Persoonlijk hou ik van mensen die vrij direct zijn, maar soms vind ik het wel prettig als men even nadenkt over de manier waarop men dingen zegt ;-) Dus iets minder BENG BENG maar meer van langzaam laden en dan voorzichtig afvuren :-)

    ReplyDelete

★thank you and see you again next time★