spring is coming his way

vroeger spaarde ik postzegels - voor een tijdje
en mijn bruine postzegelboek heb ik altijd bewaard, elke verhuizing weer
en dat waren er nogal wat.
nu we de zolderkamer aan het leegruimen zijn,
kwam ik mijn bruine postzegelboek weer tegen.
ik kon het niet laten er even door heen te bladeren
en mij af te vragen hoe ik eigenlijk aan die zegels kwam.
stonden ze op mijn verjaardagswenslijst?
kreeg ik ze als verrassing van mijn moeder?
hoe kwam ik er eigenlijk op om die plakkers eigenlijk te sparen?

in ieder geval, ik maakte een foto van de postzegeltjes uit 
verschillende werelddelen en nam meteen nog wat shots van wat andere
dingen uit mijn huis, denkend aan waarom ik met die gekke hobby, het sparen van 
kleine stukjes papier, ben gestopt.

de rest van deze week zal ik je vertellen over de andere foto's uit de collage.

memories.....ohlalahydi is celebrating spring

3 comments:

  1. Dat zijn leuke vragen... waarom ben ik ermee begonnen en waarom ben ik er weer mee gestopt ;)
    Zo spaar ik al jaren pastel servies van Petrus Regout. Niet superfanatiek maar gewoon gezellig zeg maar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Precies, dat is denk ik hoe het kan zijn: gewoon gezellig en omdat je het gewoon mooi vindt.

      Delete
  2. Ik had vroeger ook een postzegelverzameling, weet trouwens niet waar die gebleven is.....
    Vond ik toen leuk om te doen.
    Af en toe zaten er hele mooie tussen, net kleine schilderijtjes. Ook leuk om te zien waar ze allemaal vandaan kwamen. Om een beetje bij weg te dromen, die namen van al die verre en minder verre landen..........

    ReplyDelete

★thank you and see you again next time★