all white - the attic is getting a whole different look

ik vertelde het al eerder: we zijn de zolder aan het opknappen.
manlief heeft het tapijt dat er 13 jaar lag eruit getrokken.
het schuine dakplafond is nu wit, de wanden worden ook weer strak wit.
de nieuwe houten vloer ligt geduldig te wachten om gelegd te worden
door een goede vriend van ons.
ik wil heeeeeel graag op zolder slapen, de plek die tot vorig jaar 1 april
mijn werkkamer was, toen ik nog met mijn bedrijf stof enzo bezig was.
ik vind slapen in de nok van het huis gezellig. je hoort de geluiden van buiten, de wind
waaien om het huis.
het was niet mijn lievelingsplek trouwens, om te weken. ik werkte liever beneden, op een of andere manier.
weet je nog dat ik deze ikea post deed, over de make-over van onze slaapkamer?
zo'n soort sfeer zou ik willen hebben, maar dan op zolder en dan in het wit.
nu nog manlief zover zien te krijgen:)
miss t. (ja daar is ze weer), zegt gewoon doen, ohlala...

ook toe aan een make-over van je slaapkamer? dan is het leuk om even een kijkje te nemen
op mijn pinterestbord, #naturelinterior



2 comments:

  1. Mooi moodboard. De eerste foto heb ik ook gepint op Pinterest. Heel mooi. Ben benieuwd naar het resultaat.
    Slapen in de nok van het huis is inderdaad fijn en gezellig!

    ReplyDelete
  2. Ook ik ben reuze benieuwd naar het eindresultaat van jullie nieuwe slaapkamer onder de pannen!

    ReplyDelete

★thank you and see you again next time★