me, myself & i

nee
ik ga niet aan jou en mezelf uitleggen waarom ik een maandje
van de aardbodem verdwenen leek te zijn.

in ieder geval, hier ben ik weer en ik heb er zin in.
en miss t. heeft er nog meer zin in.
en nu kan ik dan eindelijk ook haar nieuwtje vertellen en wat dat
uiteindelijk ook met mij te maken heeft.
miss t. is haar hele leven al verzot op muziek (net als ik)
en wij wisselen vaak onze muziek uit op de vreemdste momenten.
en nu wil ze als dj miss t. verder door het leven gaan! en of ik haar daarbij
wil helpen.
en dit is waarom miss t. mijn vriendin is: ze heeft guts.
ze kiest altijd dat waar ze van houdt.

ik zeg: music maestro!








3 comments:

  1. Heerlijk nummer!
    Dj's zijn hot and happening, dus go girls!

    ReplyDelete
  2. Wat leuk, ik ben heel benieuwd......

    ReplyDelete
  3. GAAF! Hou ons maar op de hoogte wanneer DJ MISS T. gaat draaien!

    ReplyDelete

★thank you and see you again next time★