i was in paris with nicole

parijs is
definitly mijn favoriete plek in europa.
wat een heerlijke stad.
afgelopen weekend was ik daar voor de tweede keer. niet met miss t., maar wel met 
een andere miss.
het was een soort minivakantie and i loved every minute
bijzonder was ons bezoekje aan de boutique crimson cashmere van linda
waar nicole en ik een smashing poncho pasten en meteen afrekende.
wat een geweldige koop. zien? kijk maar naar deze how to wear the poncho movie.
snap je nu waarom wij deze poncho zo fabuleux vinden?

3 comments:

  1. Geweldig filmpje, een poncho voor dames met flair!
    Ik vind je foto's zo mooi, zeker de laatste <3
    Fijn zo'n mini-vakantie.

    ReplyDelete
  2. Prachtige foto's van je mini vakantie in Parijs.
    Na het kijken van het filmpje ben ik fan van die poncho! Super.

    ReplyDelete

★thank you and see you again next time★